hej vill bara säga att se upp med denna firma BELGO har haft dom tycker inte dom var bra för fem öre.
de som jag o gilla är bla säger pris utan moms till privat kund. glömmer att koppla in kablar så man har inget ström
lägger all ström på samma linna så när man sätter på spisen och diskmaskin går säkringen men de fixa dom lätt störe säkring kanon nott jag får betala mer pengar till eon varje månad för att jag har störe säkringar bara för att dom inte orka koppla om.
skickar räkning på saker dom inte har monterat in. sätter kåpan på propskåpet med texten uppåner.
gör skador på saker sen hoppas dom att jag är blind och inte ser. de är jag inte än synd för dom.
när man ringer kör dom med bort förklaringar.
kommer inte när dom har sagt att dom ska komma.

Har kollat med några andra som har använt dom har också haft problem med dom.

SÅ JAG SÄGER BARA VARNING FÖR BELGO I NORRKÖPING SOM JOBBAR FÖR A-HUS

Sen får ni göra som ni vill anlita dom eller inte.

det där med säkringarna tyckte jag var JÄVL*GT sniket gjort!!! jag hade ju inte alls nöjt mig, du kan ju kräva att dom fixar till det åt dig.

skulle nog kolla upp det där, tror inte dom får säkra upp eller ner hur dom vill. Hör efter med annan elfirma eller hos KO. för jag är ganska säker på att dom inte kan ändra säkringsspec. för att dom gjort fel

Säkra upp är nog inte problemet då dom uppenbarligen anmält det till leverantöred då TS klagar på att fasta avgiften höjts. Däremot är det helt galet att göra så då det borde gått att balansera om lasten. Lite som att köpa ett öskar när det är hål i båten! ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.