Finns det någon med bra koll på webhotell här?

Nu har jag Websupport (tidigare Binero innan Loopia köpte upp det).
Det har fungerat hyfsat bra, men sedan uppköpet så verkar det där med uppgraderingar vara något som prioriterats bort (MySql-version som nådde EOL för två år sedan, enbart gamla .Net-versioner etc.).
En sak som är lite tråkigt med att behöva byta är att jag enkelt kunnat välja Linux- eller Windows-miljö för varje subdomän och den möjligheten hittar jag ingen annanstans. (I nuläget erbjuds tydligen inte Windowsvarianten till nya kunder och det talar väl också mot att man kan förvänta sig någon uppgradering där.)
Det jag vill ha är väl främst:
  • Pålitlig mail. Den kommer att användas för min primära mail så där vill jag inte ha strul.
  • Windows hosting med hyfsad snabb uppgradering till nya versioner. Inga superstora krav på uptime då den främst kommer användas för "egen hemsida" utan något kommersiellt värde och att leka/labba i. Den bör inte vara för slö dock, den ska orka med lite backendberäkningar och databasaccesser i bakgrunden utan att det ska upplevas som för slött.
  • Linux hosting, ganska basic krav att kunna köra php, mysql, wordpress etc. (Samma sak där, inga jättekrav men ska inte vara för slött.)

Jag misstänker som sagt att det blir svårt att ha tillgång till Windows och Linux på samma sätt som tidigare. I så fall får jag nöja mig med två separata lösningar med en domän i Windows och en i Linux, det får nog bli något "basic"-paket för Linux i så fall och något snäpp vassare för Windows.
Jag kikar lite på Simply, någon som har uppfattning om dem?
Andra förslag?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.