Lämnade tillbaks det på Bauhaus, de hade inga andra på lager och de sa att de bara lägger ut dem utan paketering. Kundtjänsten tyckte också skicket såg fult ut. Tog hem ett från proffsmagasinet.se istället.

Har ett MS 120 och ett 40. Monterar dörrar och portar.
120 passet är närmare 25 år gammalt, har för vana att flera gånger per arbetsdag vända på passet för att kolla om det visar lika. Det har hundratals gånger ramlat i golvet mm, bra kvalité.
Laser använder jag för att kolla golvet i större öppningar, passet är enklare till resten.

• Gilla
Mjolnir
  • Laddar…
M Cameltoe skrev:
Hur kontrollerade du den? Jag har dubbelcheckat med laser. Samt ritat 2 punkter på en vägg högre upp, dragit lodräta linjer längs passet från båda punkterna och kontrollerat att avståndet mellan linjerna är detsamma hela vägen. Verkar OK men osäker på om detta fångar upp felaktigheter på millimeternivå.
Det var en förlängningskena som bara har till uppgift att vara rak, den behövdes där och då. Därför köpte jag den.

Nu kom skenan hem i ett stenhårtpapprör från proffsmagasinet.se, som tidigare nämnts i tråden att de ska göra, nöjd och glad!

• Gilla
corre
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.