Hej, medveten om att det finns en tråd på ämnet men eftersom den är vilande ganska länge startar jag en ny.
Nu är vi på gång och ska snart köpa ett spabad, hittills endast kollat Österlens poolcenter och de verkar seriösa. Dock många val...

Vi vill ha med jets men behöver inte ha många, dock plats för 6 personer. Tänker försänka det i ett trädäck så vill även ha snygg belysning i badet. Vi vill inte ha värstingbadet men är beredda att betala 50-80 ksek.

Någon som kan ge bra råd och tips även på hur djupt man bör gräva ner det för att det ska bli snyggt. Tack på förhand för hjälp
 
Någon som kan dela med sig? Har kikat lite på kampanj-spa med 50 jets. Nån som har en uppfattning om vilken skillnad det gör? Fick tips om NordPool men hittills inte hittat någon med erfarenhet av detta bad.
 
Här kommer mitt Spa med Skånes största kran!
 
  • Spabad lyfts av en kran över ett gult tegelhus under en molnig himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Lyft av ett spabad med stor kran över ett hus under renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Spa-bad lyfts av kran över trädgård vid husbygge, arbetare i reflexväst ser på.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
Hej, vad blev det för spa och är ni nöjda?
Hur många meter klarar den kranen och vad kostade den?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.