Hej tittar på att köpa ett mesh system för att stärka upp wifi hos Kjell o co, vilket ska jag välja? Tack på förhand
 
Jag går i samma tankar. Tp-link m9 plus har jag fastnat för. Missade dock rea för en vecka sedan, så väntar på att det kommer igen...
 
Varför mesh? Vad har du för nytta av det?
 
F
Köpte tp-link deco x60 för ca 2år sedan. Mycket nöjd, har nog aldrig strulat. Startat om den enstaka gånger i samband med uppdatering och vid felsökning, men jag minns inte om det var fel på den eller något annat.
Nackdelen med deco är att det nog inte finns någon variant som kan sättas i tak utan de flesta måste stå på någon hylla. En del går nog att fästa på vägg.
Köpte på rea för 3000, har sett det priset med jämna mellanrum på olika ställen.
 
  • Gilla
klimt
  • Laddar…
T tille1 skrev:
Hej tittar på att köpa ett mesh system för att stärka upp wifi hos Kjell o co, vilket ska jag välja? Tack på förhand
Varför ska du stärka upp wifi hos Kjell o co?
 
Tack för svar, speciellt till dig som svarade vettigt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.