782 läst ·
6 svar
782 läst
6 svar
Vilket mesh system hos Kjell o co
Varför mesh? Vad har du för nytta av det?
F
fredrik.johansson
Husägare
· Skåne
· 1 767 inlägg
fredrik.johansson
Husägare
- Skåne
- 1 767 inlägg
Köpte tp-link deco x60 för ca 2år sedan. Mycket nöjd, har nog aldrig strulat. Startat om den enstaka gånger i samband med uppdatering och vid felsökning, men jag minns inte om det var fel på den eller något annat.
Nackdelen med deco är att det nog inte finns någon variant som kan sättas i tak utan de flesta måste stå på någon hylla. En del går nog att fästa på vägg.
Köpte på rea för 3000, har sett det priset med jämna mellanrum på olika ställen.
Nackdelen med deco är att det nog inte finns någon variant som kan sättas i tak utan de flesta måste stå på någon hylla. En del går nog att fästa på vägg.
Köpte på rea för 3000, har sett det priset med jämna mellanrum på olika ställen.
Det funkar nog så bra för att det sitter en dedikerad kinesisk agent och håller koll på din utrustning remote, dygnet runt 😉
https://www.cnet.com/home/internet/...asked-four-cybersecurity-experts-to-weigh-in/
(Jag har också TP link-utrustning hemma, men man blir ju lite fundersam)
https://www.cnet.com/home/internet/...asked-four-cybersecurity-experts-to-weigh-in/
(Jag har också TP link-utrustning hemma, men man blir ju lite fundersam)
Klicka här för att svara