Hej
Vi skall bygga hus, inriktning är 2 plans hus på 185-200 kvm. Är det någon som har erfarenhet av detta vad som är billigaste alternativet? Vi har varit i kontakt med några hustillverkare men känner att det springer iväg fort i pris.
Vi har en budget på ca 4,5 MSEK
 
Kollat Skidstahus? Vi byggde ett sådant till bra pris för 15 år sedan.
 
BirgitS
Det är väl Smålandsvillan och Älvsbyhus som är mest kända för lågt pris.
 
Vad ska budgeten på 4,5 täcka i detalj?
 
Vart i Sverige ? Barndomskompis köpte tomt igår några mil från Sthlm, nästan 2 mille för bara tomten, i mörkaste Norrland får man en tomt för 25k. så 4,5 är antingen en bra budget eller alldeles för snäv beroende på var
 
  • Gilla
Gladödrömmare
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.