Medlem
· malmöhuslän
· 125 inlägg
Medlem
· malmöhuslän
· 125 inlägg
Gisande också på moturs.. grejen är den att vi har rör till ett element på nedanvåningen som är duktigt varma. Finns ett till men det är kallt. Övrigt i huset är det golvvärme. Ovanvåning element.
Medlem
· malmöhuslän
· 125 inlägg
Markeringen på ratten sitter ett halvvarv fel. Ska sitta uppåt om pilen sitter där uppe. På den modellen av shunt trycker man in ratten och vrider för att styra manuellt. Vrider man tillbaka till auto-läget hoppar ratten ut igen och den drivs automatiskt.
Svar fel , ratten ska dras ut och då kopplas växellådan bort och det går att vrida/ställa manullt.J Josth skrev:
Till TS . Viket rör kommer värmen från och vilket rör går värmen ut i .
Klicka här för att svara


