Hej,

Ska äntligen uppgradera gamla bettan.

Har redan köpt det mesta på inet,
Gillar att man kan ha varukorgar som går att spara som lister. Här blev mitt paket.
www.inet.se/kundvagn/visa/4052394/amd2

Behåller agg och låda
Har ett gtx 650 ti idag. Fundar på om detta duger bra? Grafikkort är så dyra. Hittat ett 660 med 2gb som kostar nytt 1500 idag. Kan få det för 1000. Värt det eller hellre vänta och köpa en rejälare uoogradering?
Hade behövt ett kort med hyffsat hög prestanda men ljudet är ett prio, Hatar surrande. Ljud. Jobbat med det hela livet och har "server-tinitus". Stått för mycket i brötiga server-rum,

Har ett 650 antec nätaggregat. Borde räcka för att driva alla nya delar va? Ganska nöjd med detta tyst och stabilt.

Mvh

Stefana
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.