Vet att det kan vara väldigt svårt att veta utifrån två bilder, men ge gärna förslag/kvalificerade gissningar på vilket byggnadsmaterial det är på bilderna.
Som ni ser har det har uppstått en liten spricka längs med den målade inomhusväggen i riktning mot fönstret för flera år sedan. Bör man vara orolig för asbest från sprickan då lägenhetshuset är från 60-talet?
Som ni ser har det har uppstått en liten spricka längs med den målade inomhusväggen i riktning mot fönstret för flera år sedan. Bör man vara orolig för asbest från sprickan då lägenhetshuset är från 60-talet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara
