6 286 läst ·
65 svar
6k läst
65 svar
Vilken var den senaste tjänst ni köpte?
Elektriker brukar vara lite bättre på sitt yrke än de flesta andra hantverkare.KnockOnWood skrev:
En elektriker var här och gjorde lite tilläggsjobb i förra veckan.
Ca 1½ dags jobb i garage, verkstad, vedbod och på vinden. Samt lite pyssel i elcentralen.
Skall bli intressant att se vad det kostar.
Han var i alla fall utmärkt inom sitt gebit, fattade snabbt vad jag ville ha gjort och verkar ha gjort ett perfekt jobb!
Själv har jag hittat en tjänst där de packar mina matkassar för 49 kr. Perfekt när man ska storhandla bara knappa in inköpslistan på datorn och hämta kassarna på väg hem från jobbet!
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Jo, just det är lite jobbigt. Framförallt vill jag ha stora lökar och de plockar ofta bara första bästa. Annars har jag lärt mig att ta vad jag fårKnockOnWood skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Vi beställer också en del färdigplockat, sjukt härligt att bara svänga in om efter jobbet och hämta, istället för att trött och hungrig traggla sig genom butiken med alla andra.
Dock är utbudet lite sämre på partivaror (frukt och grönt knappar de inte in allt de har)
Dock är utbudet lite sämre på partivaror (frukt och grönt knappar de inte in allt de har)
Ja dels vill jag nog också det men sen undrar jag även över hur mycket tid man egentligen sparar. Det tar ju även tid att klicka in en beställning och även om det är tråkigt att handla är det ännu tråkigare att sitta och "handla" på webben. Till butiken måste man ju i vilket fall ta sig om man nu ska hämta varorna själv.KnockOnWood skrev:
Fast det klart, kan man "handla" på arbetstid så finns det kanske en poäng...
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Beställningen lägger vi när vi har lugn och ro hemma.
Butiken ligger på vägen hem från jobbet.
Butiken ligger på vägen hem från jobbet.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vilken sida ska vara utåt på ytterfasaden?
Fasad -
Vilken kondensator ska det vara?
Verktyg & Maskiner -
Vilken övergångsnippel behövs och vart hittar jag den?
Vatten & Avlopp -
40kvm "förråd" i BRF (som ett stort rum) -Vilken är den bästa juridiska lösningen från värdering?
Juridik -
Var skall jorden sitta + vilken kabel är vilken?
El