6 286 läst ·
65 svar
6k läst
65 svar
Vilken var den senaste tjänst ni köpte?
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 390 inlägg
Service av robotklipparen för 1295.
Medlem
· Stockholm
· 1 396 inlägg
Tvättade och strukna skjortor för 20 kr/st. Veckans mest prisvärda utgift.
Medlem
· Stockholm
· 1 396 inlägg
Köper massor av tjänster.
Kemtvätt
Städning
Hemkörning av maten
Diverse hantverkartjänster
Frisör
Gärna biltvätt
Däckbyte med förvaring
Tjänster är fantastiskt! Mer tid för mig.
Kemtvätt
Städning
Hemkörning av maten
Diverse hantverkartjänster
Frisör
Gärna biltvätt
Däckbyte med förvaring
Tjänster är fantastiskt! Mer tid för mig.
Ansvarar för att maskinparken rullar och service m.m. utförs i en större tillverkningsindustri. Sen blir jag inblandad i div. jobb som utförs på vår fastighet.jonastroms skrev:
Service på en fräsmaskin kan kosta upp mot 30000:- och i land mer.
...lätt att bli fartblind då reparationer eller nyinvesteringar är på betydligt större summor.
Det var rejäl summa det för fräsmaskinen. Farligt att bli fartblind. Har du en budget för fastigheten tex. som du sprider ut på det som behöver göras och gått sönder ungefär? Får du mandat att göra egna ändringar också?
Vi köpte trädgårdsdesign till vår villatomt. Mycket nöjd.Hemmakatten skrev:
Jag är hundra procent säker på att ni kommer att få en fantastisk trädgård som alla grannar blir avundsjuka på.
Att köpa planter, träd och växter på måfå kan bli väldigt dyrt. Så var glada för att ni har en ritning att följa .
Vi kommer att anlita trädgårdsarkitekt för våra två terrasser , 50 kvm och 30 kvm. Ännu viktigare att få hjälp med små ytor.
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
En elektriker var här och gjorde lite tilläggsjobb i förra veckan.
Ca 1½ dags jobb i garage, verkstad, vedbod och på vinden. Samt lite pyssel i elcentralen.
Skall bli intressant att se vad det kostar.
Han var i alla fall utmärkt inom sitt gebit, fattade snabbt vad jag ville ha gjort och verkar ha gjort ett perfekt jobb!
Ca 1½ dags jobb i garage, verkstad, vedbod och på vinden. Samt lite pyssel i elcentralen.
Skall bli intressant att se vad det kostar.
Han var i alla fall utmärkt inom sitt gebit, fattade snabbt vad jag ville ha gjort och verkar ha gjort ett perfekt jobb!