hoffret #1 Självbyggare · Stockholm · 185 inlägg 9 jul 2021 19:00 hoffret Självbyggare Stockholm 185 inlägg 9 jul 2021 19:00 #1 Hej! Någon som vet vilken typ av tätband/tätmembran jag ska sätta i skarven mellan kantelement och Thermoblock/källarvägg innan jag ställer isodrän och återfyller? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Någon som vet vilken typ av tätband/tätmembran jag ska sätta i skarven mellan kantelement och Thermoblock/källarvägg innan jag ställer isodrän och återfyller? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
hoffret #2 Självbyggare · Stockholm · 185 inlägg 9 jul 2021 19:03 hoffret Självbyggare Stockholm 185 inlägg 9 jul 2021 19:03 #2 Kan den här funka? https://bolist.se/produkt/flytmembr...hhy2ckdNk50RqQLmV3q1iqotBBDhGi0hoCNr0QAvD_BwE Bör man komplettera med nån remsa?
Kan den här funka? https://bolist.se/produkt/flytmembr...hhy2ckdNk50RqQLmV3q1iqotBBDhGi0hoCNr0QAvD_BwE Bör man komplettera med nån remsa?