1 597 läst ·
17 svar
2k läst
17 svar
Vilken TV ska nya huset få?
Gift sedan tre år - samboende sedan några till - det gäller att lära sig och anpassa sig snabbt om man skall överleva....Nojan skrev:
Tjo!
Det där med tv är en sabla röra. Har suttit på en stubbe och funderat över valet av LCD eller plasma i över ett år
nej skämt och sido. Bästa tipset är att ta en funderare hur man kommer att använda sin skärm. Ska den användas mycket till internet och man hatar fotboll och andra sportsändningar och skärmen ska vara under 42" då är LCD att föredra. Det bästa är att, ta med dig en chipspåse och gå ned till din lokala tv-handlare och ta ett par timmar och kolla in alternativen, för när allt kommer omkring så sitter man ju och glor på tv 1, 2 ,3 osv och andra gamla risiga sändningar på kanal 5 och discovery. Efter vi gillar ju fotboll vann plasmatekniken överlägset jmf mot LCD på de lite större skärmarna. Valet blev en Panasonic 42" PV-600, kalasbra bild och ett helt ok ljud.
Det där med tv är en sabla röra. Har suttit på en stubbe och funderat över valet av LCD eller plasma i över ett år
Klicka här för att svara