Jämför som mot varandra i prisjakt istället så får du nog mer kött på benen
 
Jag hade valt bort LGn pga motorn.
är bullernivån viktig går WP bort
Är priset viktigt går AEG bort
man kan undra varför AEGn väger 50% mer än WP....
 
En del köper det billigaste, andra det dyraste för de tror att det ger bättre kvalitet.

Men LGs apparat är tystast
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1353959,1495036,1235186

För en maskin som skall stå och mala bortåt tre timmar är det inte oväsentligt, så det hade nog blivit mitt val.


Men själv har jag inte torktumlare längre.
Helt onödigt när man inte har småbarn längre :cool:

Trevlig midsommar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.