Gör man bara 1an , aldrig 2an så funkar nog oftast hand och underlivshygien med våtservetter. Kanske kompletterat med tvättfat och vattenkanna.
Antar att det är så glest mellan besöken så tömning/påfyllning görs mellan varje patientbesök?
Det finns handfat i tvättstugan intill, och kan dra in vatten i rummet.
Ja det är glest mellan och tömning kan göras mellan varje patientbesök men jag vill ju helst tömma så lite som möjligt. Jag vill väl göra läkarsysslor och inte tömma pottor. Kissproven är dock min största inkomstkälla i nuläget, vilket jag inte hade räknat med.