Skickade ett mail till rinkabyrör men de hade ju inget support så det blev kalla handen där. Nu undrar jag om någon vänlig skäl här kan hjälpa mig med vilken termostat jag skall ha. Jag har en termostat med separat givare men vill ha en utan istället. Förhoppningen är att den bara skall gå att "koppla rakt på" utan att göra något direkt större ingrepp.