Hej

Skickade ett mail till rinkabyrör men de hade ju inget support så det blev kalla handen där. Nu undrar jag om någon vänlig skäl här kan hjälpa mig med vilken termostat jag skall ha. Jag har en termostat med separat givare men vill ha en utan istället. Förhoppningen är att den bara skall gå att "koppla rakt på" utan att göra något direkt större ingrepp.

http://www.rinkabyror.se/artiklar/varme/radiatorer-element/termostater-2/

Jag har: Best.nr 2918

Best.nr 2919 eller 2956 borde fungera utan några komplikationer tycker jag?
 
Ja 2956 passar väl utmärkt för det är i princip samma som 2918 men utan extern givare.
 
Krilleman
:thumbup: cecar33 har helt rätt! Samma "bajonett-fäste" på alla tre av dig nämnda artiklar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.