Hej!

Jag köpte:
https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/verktyg/sagmaskiner/metabo-kgs216m-v2/210458.9450/
när den var på erbjudande för någon månad sedan och tänkte packa den nu för att såga lite lister och annat smått. Men om jag minns rätt från diskussionerna när den var på erbjudande så fanns det en del att önska med sågklingan? Att det kanske var bäst att byta ut den direkt?

Kan någon rekommendera en bra sågklinga till sågen? Gärna någon man kan köpa på Bauhaus då jag har det nära, annars gärna någon annan fysisk butik man kan åka till.

C Christoffer85 skrev:
tror det är denna jag brukar ge typ 250:- för på min xl butik
[länk]
Okej, har du lust att länka den på någon fysisk butik? Jag kan inte hitta den riktigt.. :)

Tokas85 Tokas85 skrev:
Hej!

Jag köpte:
[länk]
när den var på erbjudande för någon månad sedan och tänkte packa den nu för att såga lite lister och annat smått. Men om jag minns rätt från diskussionerna när den var på erbjudande så fanns det en del att önska med sågklingan? Att det kanske var bäst att byta ut den direkt?

Kan någon rekommendera en bra sågklinga till sågen? Gärna någon man kan köpa på Bauhaus då jag har det nära, annars gärna någon annan fysisk butik man kan åka till.
SÅ dålig var inte klingan jag fick med, du kan ju testa den innan du köper ersättare.

Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
SÅ dålig var inte klingan jag fick med, du kan ju testa den innan du köper ersättare.
Kanske inte, men tänker att det alltid kan vara bra att ha en extra till hands?

• Gilla
JohanWWW
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.