2 970 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Vilken olja skall man välja? -Oljedjungeln
Har en altan med vanligt tryckimpregnerat virke. Har nu skrubbat och gjort den fin efter vintern. Hade nu tänkt mig att olja eländet, vad skall man välja? Gå på en billig olja från Bauhaus, K-Rauta, Silvan etc. Eller köra på en Beckers, Cuprinol och allt vad dom heter?
Får man vad man betalar för, eller är märkesprylarna mycket "betala för märket"?
Har inga som helst preferenser när det gäller detta. Tidigare var det bara att köpa en ny "gräsmatta" á 200 spänn till balkongen.
Altanen är på 30 m[sup]2[/sup], vet inte vad man kan räkna med i åtgång/kvadrat.
Någon som har bra erfarenheter?
Får man vad man betalar för, eller är märkesprylarna mycket "betala för märket"?
Har inga som helst preferenser när det gäller detta. Tidigare var det bara att köpa en ny "gräsmatta" á 200 spänn till balkongen.
Altanen är på 30 m[sup]2[/sup], vet inte vad man kan räkna med i åtgång/kvadrat.
Någon som har bra erfarenheter?
Hej Jag ställer samma fråga som du ????
Jag har provat alla sorter ,från dom billigaste till dom dyraste tillochmed Kinesisk träolja .... Tycker inte att någon är bra ...........Trät blir fort mörkt och fult...
Är det någon med bra tips ???
MVH
Jag har provat alla sorter ,från dom billigaste till dom dyraste tillochmed Kinesisk träolja .... Tycker inte att någon är bra ...........Trät blir fort mörkt och fult...
Är det någon med bra tips ???
MVH
Produkter som diskuteras: "Kokt linolja"
Linolja kokt Ottosson
Skydda ytor mot vatten m.m.
125 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden