168 läst ·
4 svar
168 läst
4 svar
Vilken motor ersätter 55TDY060D4-2e
Någon därute som kan hjälpa mig att hitta en ersättningsmotor till 55TDY060D4-2e?
Verkar som min har gett upp till värmeväxlare REGO-200VE. Jag har varit i kontakt med service/återförsäljare men de säger att produkten utgått och kan inte rekommendera en ersättare. Någon som har samma erfarenhet och redan löst problemet? Vore tacksam för input och hjälp.
Verkar som min har gett upp till värmeväxlare REGO-200VE. Jag har varit i kontakt med service/återförsäljare men de säger att produkten utgått och kan inte rekommendera en ersättare. Någon som har samma erfarenhet och redan löst problemet? Vore tacksam för input och hjälp.
En sån här?R Repsol skrev:Någon därute som kan hjälpa mig att hitta en ersättningsmotor till 55TDY060D4-2e?
https://flaktbutiken.se/ventilation...t-vr-700-e-dc/systemair-villavent-rotormotor/
Är du säker på att motorn är paj och inte drifftkondensatorn?R Repsol skrev:Någon därute som kan hjälpa mig att hitta en ersättningsmotor till 55TDY060D4-2e?
Nej, jag är inte säker. Kan kanske vara kondingen men motorn är generellt dålig och just denna motor har erkänt dålig kvalitet. Lika bra att byta och slippa framtida problem som troligen lär dyka upp. Motor inköpt och ska bytas inom kort.H Håbbe01 skrev:
Klicka här för att svara