Men inte trådlöst nätverk, som jag ser som viktigare än dubbelsidig utskrift. HP 400 har bägge delar för den som det önskarScout skrev:
Men för min del blir det som sagt en 300. HP känns som stabila skrivare, förhoppningsvis är det minst samma kvalite idag som för tjugo år sedan
och jag hade gärna haft dubbelsidig utskrift men 2000:- extra är lite mycket och det är inte så många gånger jag saknat det, och de gånger jag har har det ju funkat att köra dubbelsidigt manuellt.
Ehhh hoppsanthomasx skrev:
Är WiFi krav så platsar den naturligtvis inte.
Dubbelsidigt var ett baskrav för min del men det handlar nog om hur man använder skrivaren. Jag skriver ut alldeles för många flersidiga dokument.
HP 400 MFP blir ju klockren isådant fall,
Ja, nu sitter jag här och testar skrivaren, men när jag ska installera appen för scan-to-email så får jag infon att det inte finns för min skrivare, trots att det står att skrivaren (scannern) ska stödja detta. Någon som har några tips?
edit:
Jaha , den funktionen är ingen app på denna skrivaren, utan ligger som en fast funktion i skrivaren. Man ska visst bläddra igenom allt i skrivaren innan man trillar in i apparna på hemsidan. Fast det är ju lite dumt att dom lägger upp just den appen då när man har denna skrivaren
edit:
Jaha , den funktionen är ingen app på denna skrivaren, utan ligger som en fast funktion i skrivaren. Man ska visst bläddra igenom allt i skrivaren innan man trillar in i apparna på hemsidan. Fast det är ju lite dumt att dom lägger upp just den appen då när man har denna skrivaren
Redigerat:
Klicka här för att svara