1 975 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Vilken luft-luft för ett litet kontor i garage?
Jag håller på att förbereda för en kontorsdel i ett isolerat (ej uppvärmt) garage. Tänker att för att få en behaglig arbetsmiljö året runt så är det kanske en smart investering att sätta en luft-luft pump.
Har ni några rekommendationer för vad man ska välja? Utan blir ca 12 kvm.
Funderat på Panasonic HZ25XKE som verkar väldigt bra, och energisnål. Utdelen vill jag gärna ha monterad på ben så att jag slipper vibrationer i väggarna.
Alla tips uppskattas, tack!
Här är en skiss på var kontoret kommer vara. Ska sätta en isolerad innervägg:

Funderat på Panasonic HZ25XKE som verkar väldigt bra, och energisnål. Utdelen vill jag gärna ha monterad på ben så att jag slipper vibrationer i väggarna.

ta vad du villF fekberg skrev:Jag håller på att förbereda för en kontorsdel i ett isolerat (ej uppvärmt) garage. Tänker att för att få en behaglig arbetsmiljö året runt så är det kanske en smart investering att sätta en luft-luft pump.
[bild]
på den lilla Ytan fungerar vad som hellst och de lär inte dra något nämnvärt med energi
vikigast är att jämföra lägsta effekt på pumparna så att du får en som inte går on/off för mycket
Klicka här för att svara