Jag håller på att förbereda för en kontorsdel i ett isolerat (ej uppvärmt) garage. Tänker att för att få en behaglig arbetsmiljö året runt så är det kanske en smart investering att sätta en luft-luft pump.

Har ni några rekommendationer för vad man ska välja? Utan blir ca 12 kvm.

Funderat på Panasonic HZ25XKE som verkar väldigt bra, och energisnål. Utdelen vill jag gärna ha monterad på ben så att jag slipper vibrationer i väggarna.

Alla tips uppskattas, tack!

Här är en skiss på var kontoret kommer vara. Ska sätta en isolerad innervägg:

549667-7ec1686045858a73d47911c1148be4f2.jpg

P
F fekberg skrev:
Jag håller på att förbereda för en kontorsdel i ett isolerat (ej uppvärmt) garage. Tänker att för att få en behaglig arbetsmiljö året runt så är det kanske en smart investering att sätta en luft-luft pump.

Har ni några rekommendationer för vad man ska välja? Utan blir ca 12 kvm.

Funderat på Panasonic HZ25XKE som verkar väldigt bra, och energisnål. Utdelen vill jag gärna ha monterad på ben så att jag slipper vibrationer i väggarna.

Alla tips uppskattas, tack!

Här är en skiss på var kontoret kommer vara. Ska sätta en isolerad innervägg:

[bild]
ta vad du vill
på den lilla Ytan fungerar vad som hellst och de lär inte dra något nämnvärt med energi
vikigast är att jämföra lägsta effekt på pumparna så att du får en som inte går on/off för mycket

• Gilla
fekberg
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
ta vad du vill
på den lilla Ytan fungerar vad som hellst och de lär inte dra något nämnvärt med energi
vikigast är att jämföra lägsta effekt på pumparna så att du får en som inte går on/off för mycket
Låter lovande! Tack. Viktigast för mig är att den är så tyst som möjligt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.