Hej,

Håller på att uppdatera ventilationen i huset och letar efter en bra ljuddämpare att sätta direkt efter aggregatet på tilluften. Någon som kan rekommendera något fabrikat/modell? Kan tilläggas att aggregatet står på vinden och det finns ingen utrymmesproblematik höjdmässigt.
 
  • Gilla
bs ss
  • Laddar…
L LiteSnett skrev:
Hej,

Håller på att uppdatera ventilationen i huset och letar efter en bra ljuddämpare att sätta direkt efter aggregatet på tilluften. Någon som kan rekommendera något fabrikat/modell? Kan tilläggas att aggregatet står på vinden och det finns ingen utrymmesproblematik höjdmässigt.
Hej! Har du testat något? Har du några erfarenheter att dela med dig av?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.