Vi ska ha samma klinker (grått) på golv och väggar i vårt badrum. Hade tänkt ha fallande sättning, men blev nu osäker. Bör man ha rak liggande sättning istället? På väggarna? Vad blir snyggast?

Ser det för ”rörigt” ut med fallande sättning på både vägg och golv?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.