Vi ska ha samma klinker (grått) på golv och väggar i vårt badrum. Hade tänkt ha fallande sättning, men blev nu osäker. Bör man ha rak liggande sättning istället? På väggarna? Vad blir snyggast?
Ser det för ”rörigt” ut med fallande sättning på både vägg och golv?