Hej.
Skall köpa min första gasolgrill och står i valet mellan en Beefeater 1000 LX eller en Napoleon Rogue 425 XT.
Jag bor på västkusten nära havet så hur är material kvaliteten gällande rost ? Hur är era erfarenheter?
För och nackdelar mellan de olika grillarna?
med vänlig hälsning.
Hans