Hej.
Skall köpa min första gasolgrill och står i valet mellan en Beefeater 1000 LX eller en Napoleon Rogue 425 XT.
Jag bor på västkusten nära havet så hur är material kvaliteten gällande rost ? Hur är era erfarenheter?
För och nackdelar mellan de olika grillarna?
med vänlig hälsning.
Hans
 
Åsa Lund
Kolla så det är rostfri brännare!
Hade en grill på kusten där brännaren rostade sönder på tre år
 
  • Gilla
Pink Port
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.