Vi har en sportstuga sedan 50-talet. På sjuttiotalet byggdes den till och i de två ”nya” rummen finns inga friskluftsventiler, bara vädringskuckor, så det skall vi nu sätta in. Jag vill gärna att de ska vara så diskreta som möjligt och att man kan tapetsera dem. Väggen är endast 13,5 cm djup. Är det någon som har ett bra förslag på någon?

Fresh gör bra grejor. TL100DE bör gå att tapetsera eller måla över om du vill det.

• Gilla
ArtMia
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Fresh gör bra grejor. TL100DE bör gå att tapetsera eller måla över om du vill det.
Tusen tack, men som jag tolkar den modellen är minimumdjup på väggen 18,5cm. Köpte en liknande från fresh men insåg när jag kom hem att den inte gick att kapa så mycket som jag trodde.

BirgitS
Spaltventiler är ju väldigt diskreta.

• Gilla
ArtMia
  • Laddar…
Det blev att jag plockade ihop lite delar själv. Både från fresh och flexit för att få till det. Innerdel från fresh 👌

• Mönstrad tapet med överlappande rektangulär panel, båda med samma lövdesign i grå nyanser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Sovrum med bladmönstrad tapet, mörka gardiner, säng med bruna och svarta kuddar, samt en guldfärgad läslampa.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
abbe_
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.