Jag har ännu inte hunnit att beställa något OFA kit.
Kanske är det bättre att nöja sig med en adapter (FSN OFA)?

https://www.proffsmagasinet.se/verk...dapter-till-fsn-80011001600-fsn-ra-32-8001600

Det kanske blir enklare att köra på UJK Technology Parf Guide System.
Tools for woods kommer att få in dem under nästa vecka.

http://www.tools4wood.se/ujk_parfjigg

Om jag kör på ovanstående lösning kommer jag att kunna använda mig av mina Festool skivor för fräsen med adapter samt att kunna borra hål för MFT utan begränsning av storlek...

ceson skrev:
Jag uppskattar LED-ljuset på min fräs och skulle inte vilja vara utan det, jag skulle gärna vilja ha digital display också. Detta kanske jag inte sagt för tjugo år sedan när jag hade lite bättre syn:)
Nej, något konstigt är det, alla lampor blir bara sämre och sämre samtidigt som det verkar ha blivit modernt med suddiga typsnitt i all text. Även i butiker har man börjat med suddiga hyllkantsettiketter osv.
För min del är kanske problemet helt enkelt att mer ljus inte längre hjälper... ;)

• Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
jac skrev:
Nej, något konstigt är det, alla lampor blir bara sämre och sämre samtidigt som det verkar ha blivit modernt med suddiga typsnitt i all text. Även i butiker har man börjat med suddiga hyllkantsettiketter osv.
För min del är kanske problemet helt enkelt att mer ljus inte längre hjälper... ;)
Håller med. Misstänker global konspiration av något slag. Har bevis men kan inte läsa dem, så förbannat suddigt...

//Ronnie

• Gilla
Magnus_S och 2 till
  • Laddar…
Nåt hände, och väldigt fort, när jag närmade mig 40....
:o

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
vanpire skrev:
Går väl att köra prisgaranti på Bauhaus där den kostar 3595kr
[länk]
Nej, ser ja nu... :)

Varför tänker du?
Det är olika modeller, den du länkar till på Bauhaus heter CE, och den det pratades om på Proffsmagasinet heter LCE. Den senare har digital djupmätare.

Ok! My bad!

vanpire skrev:
Ok! My bad!
Jag reagerade inte först heller, sen började ja fundera om Bauhaus verkligen säljer den lite mer "påkostade" varianten... :)

• Gilla
vanpire
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.