K Kallebo #1 Självbyggare · Skåne · 3 058 inlägg 30 jun 08:48 Kallebo Självbyggare Skåne 3 058 inlägg 30 jun 08:48 #1 Hej! Ska gjuta en enkel platta som grund till pool och uterum men vilken fraktion ska jag köpa på gjutgruset? Är det den de kallar sandlådesand/fallgrus som gäller? Sist gjöt jag med stenmjöl men har förstått att det är helt fel... #betong
Hej! Ska gjuta en enkel platta som grund till pool och uterum men vilken fraktion ska jag köpa på gjutgruset? Är det den de kallar sandlådesand/fallgrus som gäller? Sist gjöt jag med stenmjöl men har förstått att det är helt fel...
Centano #2 Husägare · Västra Götaland · 2 235 inlägg 30 jun 09:10 Centano Husägare Västra Götaland 2 235 inlägg 30 jun 09:10 #2 Ska du blanda själv eller ska du beställa hem en betongbil?
K Kallebo #3 Självbyggare · Skåne · 3 058 inlägg 1 jul 14:05 Kallebo Självbyggare Skåne 3 058 inlägg 1 jul 14:05 #3 Jag ska blanda själv. Har fått bra svar i PM. En hel vetenskap det här och inser att mitt senaste gjutarbete inte är helt enligt principerna!
Jag ska blanda själv. Har fått bra svar i PM. En hel vetenskap det här och inser att mitt senaste gjutarbete inte är helt enligt principerna!