Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Jag är lite trött på den blå/gröna färgen vi har på Byggahus idag och skulle vilja byta till något annat. Frågan är bara till vad?
Det skulle vara roligt att höra vad ni andra tycker. Vi har tagit fram 4 förslag, rösta på din favorit!
Naturligtvis går det också bra att lämna andra förslag än de vi tagit fram. Länka då gärna till någon sida som har den färgen så att vi ser vilken nyans du menar.
Det skulle vara roligt att höra vad ni andra tycker. Vi har tagit fram 4 förslag, rösta på din favorit!
Naturligtvis går det också bra att lämna andra förslag än de vi tagit fram. Länka då gärna till någon sida som har den färgen så att vi ser vilken nyans du menar.
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Och här ser ni alternativen. Klicka på bilden så får du upp den i full storlek.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Festool-grön!
Blå eller orange.
Alla förslagen var snygga tycker jag, men
ska man byta kan det lika gärna bli lite större skillnad. Därför tycker jag att den gröna går bort och den lila såg lite svårläst ut, så av praktiska skäl går den bort.
Alla förslagen var snygga tycker jag, men
ska man byta kan det lika gärna bli lite större skillnad. Därför tycker jag att den gröna går bort och den lila såg lite svårläst ut, så av praktiska skäl går den bort.
Grön. Grön. Grön. Grön. Grön. Grön x 287 657 gånger. 
Ljusgrön som vårfärg, gräsgrön som sommarfärg och rostbrun som höstfärg? Och eftersom jag är allergisk mot rött och guld som julfärger så har jag mörklila och silver så det får bli vinterfärgen så klart.
Ljusgrön som vårfärg, gräsgrön som sommarfärg och rostbrun som höstfärg? Och eftersom jag är allergisk mot rött och guld som julfärger så har jag mörklila och silver så det får bli vinterfärgen så klart.
Gillar ingen av dem, välj en färgnyans som inte blir så intensiv då förslagna färger tar överhand över svart text med stora kontraster. Liknar en kommersiell sajt för marknadsföring.
Med den lila så skulle jag inte kunna vara kvar på forumet.
Med den lila så skulle jag inte kunna vara kvar på forumet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 726 inlägg
Grön eller orange tycker jag.
En hussajt, tja vad säjs om NCS-S 5040-Y80R
dvs faluröd ...
Mig personligen kan det likväl vara som det är nu som valfri av de föreslagna.
Jag känner mig inte så speciellt påverkad av detta.
Men jag ger ett litet och försiktigt stöd åt AndersS inlägg. Det är kanske inte så dumt att ta något som är anings kontrastfattigt för att inte minska läsbarheten i stort och irritera i största allmänhet.
BH är ju så innehållsintensivt att det knappast vinner speciellt mycket på att också bli grafiskt intensivt.
dvs faluröd ...
Mig personligen kan det likväl vara som det är nu som valfri av de föreslagna.
Jag känner mig inte så speciellt påverkad av detta.
Men jag ger ett litet och försiktigt stöd åt AndersS inlägg. Det är kanske inte så dumt att ta något som är anings kontrastfattigt för att inte minska läsbarheten i stort och irritera i största allmänhet.
BH är ju så innehållsintensivt att det knappast vinner speciellt mycket på att också bli grafiskt intensivt.
Medlem
· Stockholm
· 981 inlägg
Orange