P
Huset har gul tegelfasad, svart plåttak och nya stuprör/hängrännor kommer att köpas. Dock är jag osäker på färgen; svart eller ofärgad? Vad tycker ni?
 
mpv586 skrev:
Huset har gul tegelfasad, svart plåttak och nya stuprör/hängrännor kommer att köpas. Dock är jag osäker på färgen; svart eller ofärgad? Vad tycker ni?
Svart
 
Jag hade satt svart. Oftast snyggast att all plåt har samma färg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.