495 läst ·
3 svar
495 läst
3 svar
Vilken färg är bäst för kallgarage
Hejsan.
Vi har byggt ett garage som vi till en början kommer att använda som kallgarage. När tiden är rätt så kommer vi att isolera taket samt installera en luftvärmepump.
Väggarna är isolerade samt har spånskiva och gipsskiva och nästa steg är att spackla och därefter måla väggar och tak.
Jag tar gärna emot tips på vilken vilken typ av färg som är bäst för vårt garage.
Vi har byggt ett garage som vi till en början kommer att använda som kallgarage. När tiden är rätt så kommer vi att isolera taket samt installera en luftvärmepump.
Väggarna är isolerade samt har spånskiva och gipsskiva och nästa steg är att spackla och därefter måla väggar och tak.
Jag tar gärna emot tips på vilken vilken typ av färg som är bäst för vårt garage.
Om det är någon som har tips på vilket spackel som är bäst så tar jag tacksamt emot tips för det med.
Kom du på vilken färg som passar bäst?H husbyggets skrev:Hejsan.
Hejsan. Jag köpte en epoxifärg från Jula.J Jonas33 skrev:
Följde instruktionerna på hinkarna.
Fungerar jättebra och har inte sett något slitage på golvet från dubbdäcken på bilarna.
Men det är väldigt halt nu när det är kallt.
Här är länk till den jag köpte.
https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...peNrflxeUgmKmGblp6MCBk7FrffU1ChhoCsBIQAvD_BwE
Klicka här för att svara