2 518 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
vilken belysning till en överlåda i badrummet? *bild*
Nja, det är nog helt rätt utfört. Om det bara gällt belysning. Det är mina vidaretankar som inte funkar. Så det var orättvist av mig att skriva sådär.
Men för att bolla vidare... Om jag gör ett slutet lock med genomdragningshål med plast/gummipluggar... och uttaget är inne i lådan, då borde det väl ses som godkänt?
Men för att bolla vidare... Om jag gör ett slutet lock med genomdragningshål med plast/gummipluggar... och uttaget är inne i lådan, då borde det väl ses som godkänt?
Moderator
· Stockholm
· 57 966 inlägg
Njaej. I princip tror jag inte att det räcker, såvida du inte gör lådan så att man måste ha verktyg för att öppna den, men då är det tveksamt om man får ha uttag i den (vet ej).
Så, börjar bli klar... Återupptar frågan fast med skärpt fokus på just spotlight.
Söker IP44 LED spottar, gärna riktningsbara.. Någon som har sett några sånna? Separat transformator. Gärna att en transformator driver upp till 3 spottar.
Googlade lite och hittade endel. Så jag specificerar till att det ska vara känd kvalité.
Sen är jag nyfiken, hur byter man leddarna när dessa går sönder?
Söker IP44 LED spottar, gärna riktningsbara.. Någon som har sett några sånna? Separat transformator. Gärna att en transformator driver upp till 3 spottar.
Googlade lite och hittade endel. Så jag specificerar till att det ska vara känd kvalité.
Sen är jag nyfiken, hur byter man leddarna när dessa går sönder?
Redigerat:
Klicka här för att svara