3 262 läst ·
36 svar
3k läst
36 svar
Vilken är den bästa kombinationen?
Jag tänker inte rösta däremot skulle jag välja alternativ två. Separata enheter innebär att allt inte behöver bytas när en del tar slut. I VP-tider blir jag också lätt allergisk mot elektriska VVB. Att bara låta värmen försvinna utomhus till ingen nytta känns inte bra men att kasta ner den i ett borrhål till ingen nytta verkar också menigslöst. Det är som att höja badtemperaturen i sjön med en sjöslinga.
Bobo
Bobo
Och själv har jag valt nummer två som sagt! Tvåan är det pkt du ska välja.
rogge
rogge_vvs skrev:Och själv har jag valt nummer två som sagt! Tvåan är det pkt du ska välja.
rogge
Varför citerar du mig och lägger till text som jag inte skrivit?
Tror du att jag gjorde det med flit, människor gör misstag. Det jag var ute efter var att sammanställa "röstningen" så att en överblick kunde göras av Robert_Maria. Du får ursäkta om jag missförstod ditt resonomang. Ny redovisning, eventuella missuppfattningar får ni rätta till själva:
roggeAlla namn upptagna:
Jag tänker inte rösta däremot skulle jag välja alternativ två.
Carman:
Får man rösta flera gånger osånna fall lägger jag yttligare en rös på allternativ 2
rogge:
Alternativ nr 2
Jani:
Med stor Jacuzzi (>300l) hade jag valt alt 1, utan eller med mindre jacuzzi alt. 2
Mattias:
För mig var ettan bäst
Klicka här för att svara