Hej!

Jag har en toalettstol från Svedbergs, en 9023. Spolmekanism och -knapp har pajat först en gång och nu ytterligare en gång. Jag börjar tröttna på att köpa dyra reservdelar och tänker byta toalettstol helt och hållet.

Men jag blir orolig när jag spanar på alternativ och tittar på omdömen - flera andra fabrikat/modeller verkar ha liknande problem.

Någon som har tips om toalettstolar där detta inte är ett problem?

(Mitt intryck är att dessa problem verkar ha uppstått när man införde spolning med två olika vattenmängder. Innan dess var ju mekanismen hur enkel som helst när man spanade in i spoltanken.)

/Alf
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.