289 576 läst ·
1 217 svar
290k läst
1,2k svar
Vilka bygger med Smålandsvillan?
Vi ska bygga Kalmar i Dvärsätt i Jämtland, den första i närheten, så vi har inte sett det huset i "verkligheten". Lite nervöst, men så mycket från "Västervik" kan den väl inte skilja sig?
Spännande är det i alla fall.
Spännande är det i alla fall.
Hej!
Vi ska bygga en Kalmar i stockholm som även den blir den första.. Huset kommer i oktober, börjar värkligen närma sig nu. Vi var och kikade på en kalmar i en bit utanför södertälje tyvärr fick vi inte gå in i huset. Så lite köpa grisen i säcken är det ju alltid. Tror dock att vi kommer vara super nöjda när allt äntligen kommit på plats.
Vi ska bygga en Kalmar i stockholm som även den blir den första.. Huset kommer i oktober, börjar värkligen närma sig nu. Vi var och kikade på en kalmar i en bit utanför södertälje tyvärr fick vi inte gå in i huset. Så lite köpa grisen i säcken är det ju alltid. Tror dock att vi kommer vara super nöjda när allt äntligen kommit på plats.
är det någon som vet om det finns någon villa värnamo i närheten av ulricehamn. borås eller jönköping som man kan titta i, efter att jag sett lite bilder innuti så känns det som om det bara är en stor lång hall i hela huset. kanske kan kännas lita innestängt. mvh milla
Vi hade tänkt att ha sovrummen nere och vi har just nu två barn som behöver var sitt rum. vi tänkte ha "umgänges delen" på övervåningen. med hemmabio , biljard och lekavdelningen. det är sant att det är ganska bra med en sovavdelning. om du har kan du väl skicka några bilder på toa och köket även lite till om det går bra till min mail adress abed_490@hotmail.com uppskattar det verkligen.snysop skrev:
Ska inte bygga Värnamo och har inga bilder. Skall bygga ett Nybro.milla77 skrev:Vi hade tänkt att ha sovrummen nere och vi har just nu två barn som behöver var sitt rum. vi tänkte ha "umgänges delen" på övervåningen. med hemmabio , biljard och lekavdelningen. det är sant att det är ganska bra med en sovavdelning. om du har kan du väl skicka några bilder på toa och köket även lite till om det går bra till min mail adress abed_490@hotmail.com uppskattar det verkligen.
Medlem
· Södra Roslagen
· 26 inlägg
Japp då har man fått lev.datum äntligen...6/11 kommer mitt efterlängtade Västervik...så nu kan man sova lite bättre om nätterna iaf 
Medlem
· Södra Roslagen
· 26 inlägg
Jag hoppas att dom ska ta beslut den 28/8...återstår bara att grannarna godkänner å skriver på.
Ni kan kika in på min blogg http://svenneiskogen.blogspot.com
Ni kan kika in på min blogg http://svenneiskogen.blogspot.com
Medlem
· Södra Roslagen
· 26 inlägg
Japp bara att hålla tummarna...lite spänning ska man ju ha i livet 
Mitt nuvarande hus är byggt på dispens helt på prickmark....det nya kommer att ligga till ca hälften på prickmark så därför kan ja inte få förhandslov utan de måste tas upp på "stora" mötet som bara äger rum en gång per månad.
Mitt nuvarande hus är byggt på dispens helt på prickmark....det nya kommer att ligga till ca hälften på prickmark så därför kan ja inte få förhandslov utan de måste tas upp på "stora" mötet som bara äger rum en gång per månad.