Jajjan skrev:
Sale5 funkar fast sen blir det drygt 200kr frakt.
Ja man får ju passa på att handla lite annat så inte frakten hamnar på en sak bara :thumbup:

Jajjan skrev:
Tänkte beställa "Bosch GSR 10.8-2-LI Drill Driver + GDR 10.8V-LI Impact driver + GLI 10.8-LI LED Torch in L-Boxx (2 Batteries)". Finns för 199£ på Toolstop.
Finns det nåt bättre pris som nån hittat? Hur är det brukar det finnas voucherkoder till Toolstop?
Du har ju denna: http://www.toolstop.co.uk/bosch-gsr...v-li-impact-driver-gli10.8-li-led-torc-p63356
Som är 199:- billigare än den du verkar kolla på.
Och denna kommer 2x1.5Ah batterier enligt texten. :)

Kör Makitas och är helnöjd, har hört att blå Bosch lätt dör av lite fukt.

Jag har en blå gsr 10.8-2 sedan 3 år, grymt nöjd med allt! Se till att du handlar en med dubbla batteri, det vill du inte vara utan! När jag tänker efter så var det någon fån den krångla, tror det var fukt..hmm. Hur som helst så funkade den finfint dagen efter!

Ja har både 18 v och 10,8 v i dewalt xr, är sjukt nöjd med 10,8 v serien, 18 v serien finns bättre alternativ till för samma pengar, du blir garanterat inte missnöjd, men så gillar ja gult;)

Jajjan skrev:
Tänkte beställa "Bosch GSR 10.8-2-LI Drill Driver + GDR 10.8V-LI Impact driver + GLI 10.8-LI LED Torch in L-Boxx (2 Batteries)". Finns för 199£ på Toolstop.
Finns det nåt bättre pris som nån hittat? Hur är det brukar det finnas voucherkoder till Toolstop?
Kolla www.powertoolsworld.co.uk dom har haft den för 168 pund. Dom är billiga på nakna maskiner också.

Själv köper jag bara blå bosch så så även med 10,8 och har hitills gsr med hex, gsr med chuck, gsb, gdr, gop, gsa och är super nöjd hitills. Nästa blir gwb och gos :)

Tomas_P skrev:
Kolla www.powertoolsworld.co.uk dom har haft den för 168 pund. Dom är billiga på nakna maskiner också.

Själv köper jag bara blå bosch så så även med 10,8 och har hitills gsr med hex, gsr med chuck, gsb, gdr, gop, gsa och är super nöjd hitills. Nästa blir gwb och gos :)
Vist kommet et s med i länken: http://www.powertoolworld.co.uk ska vara rät.

Nu har jag förvisso inte använt 10,8 v maskiner på riktigt, bara känt lite på dem. Tycker handtagen är alldeles för klumpiga, speciellt om man ska låna ut dem till mindre hjälpande händer. Har Makita 18 volt, i och för sig tycker jag att borrskruvdragaren är klumpig med 3,0 Ah batteri när man kört slagskruvdragare med det lilla batteriet en dag.

Ni som har båda, vad säger ni? Någon med mindre händer?

Jag har normalhänder(storlek 9 på handskar) makitas 10.8 v skruvdragare sitter perfekt i handen på mig.

Samma här storlek 9 på handskar och tycker att Bosch 10.8v ligger bra i handen.
Det mindte formatet och framförallt vikten ser jag som fördel.
Jag vet inte heller om greppet är tjockare på 10,8v jmft med de 14,4v jag har.

Jag har också storlek 9. Kör blå bosch och jag gillar dem. Frun har lite mindre händer och men gillar ändå skruvdragarna.
Har man små händer och tycker det är ett problem med batteriet i handtaget kan man titta på dewalt eller hitachi. De har designat sina som en klassisk skruvdragare med batteriet under handtaget. Handtagen är därmed lite tunnare.

fliker in i tråden. Vart köper man "nakna" DeWalt 10,8V maskiner billigast?
//
M:D

peternicklas
Jag har köpt en del på Ebay.com.

Passar också på att flincka in. Kan någon ge mig en bra anledning till att köpa bosch gus allsax och gsc plåtsax? Frugan är inte helt övertygad att jag har så stor användning av dom.

Tomas_P skrev:
Passar också på att flincka in. Kan någon ge mig en bra anledning till att köpa bosch gus allsax och gsc plåtsax? Frugan är inte helt övertygad att jag har så stor användning av dom.
Stackare, behöver du fråga om lov för att köpa verktyg...?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.