Någon som har en laddstation till salu till en imow 632?
 
N NorthernLiving skrev:
Någon som har en laddstation till salu till en imow 632?
Ja jag har.
 
Ja , jag har. I Linköping.
 
M mike hammer skrev:
Ja , jag har. I Linköping.
Denna modell?
Gissar du inte orkar skicka den? Isf utan själva plattan klipparen står på?
 
  • Grön robotgräsklippare från Viking på laddningsplatta i en trädgård, omgiven av gräs och stenar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur kan jag kontakta dig?
 
ullet
N NorthernLiving skrev:
Någon som har en laddstation till salu till en imow 632?
Jag har också en (fast den är orange från en Stihl iMow 632).
 
ullet ullet skrev:
Jag har också en (fast den är orange från en Stihl iMow 632).
Bör ju vara samma
 
M mike hammer skrev:
Hur kan jag kontakta dig?
Skicka pm
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.