Det verkar som om VidaXL censurerar recensioner vilket inte är ett bra tecken. Köpte jordborr. Man fick intrycket att de manuella och det maskinella skulle höra till samma serie men skarvarna/fästena är olika så jag kan inte använda 80 o 120 mm eller förlängningsrören med borrmaskinen (el 100 150 o 200 mm manuelllt) tjock färg och otillräcklig tillverkningsprecision gör det svårt att fästa ihop manuella borr, förlängningsrör och handtag. Det går nog att fixa (tex m fil) men man ska inte behöva lägga en massa tid på att justera en ny produkt. VidaXL borde vara tydliga med skillnaderna eller hellre se till att fästena är kompatibla. Går inte det borde de sälja lämpliga adaptrar. De manuella borren var helt ovässade men det är nog ett mindre problem. Sprialerna verkar vägjorda och fint svetsade. Har kanppast hunnit prova eftersom jag jag övervägt retur. VidaXL skickade faktura direkt via klarna och dröjde sedan med att skicka ut varorna trots att de gör reklam typ "betala sedan du fått grejerna". Klarna beviljade dock förlängd betalningstid.