Jag har inte erfarenhet av den. Jag har slängt ut den äldre versionen av visdrus U22 och har mu en Innova.
Det känns som diverse nödlösningar för att kunna få en gammal kokspanna att funka med ved utan höga utsläpp. Veden ska läggas in på tvären verkar det som, så man behöver antagligen anpassa sin vedkapning till just den pannan. Det blir tämligen kort ved.
Jag har svårt att se några fördelar med den jämfört med alternativen.