Hej finns det något intresse för att fixa så att vi kan dela med oss av de program block och så vidare som vi har gjort. Och på så sätt kanske lära oss mer om vad man kan göra med IHC.

Själv har jag gjort ett program block för varje ingångs modul tex. samt en tryckknapp som passar bättre till minna brytare, 8-polig med 4 LED. Som standard finns bara 4-polig brytare med 4 LED.

Skulle vara kul å kunna se vad andra har lärt sig och kanske dela med sig av det jag har lyckats lära mig!?

/Per-Arne
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.