... av gamla vardagsrummet! Har någon pigga och användbara tips blir jag glad så glad. Tanken är lååång diskbänk, en/två stora hoar, diskmaskin, kyl/frys etc på kortsidan av rummet och spis (befintlig gas-smeg med 2 ugnar som ingen vill skilja sig från) med avställningsytor på köks-ö mitt emot. Takhängd fläkt (tyvärr...) och därefter en driljard skåp på en halva lång-väggens yta. Luckor släta (kvik Mono eller vad de heter) utan handtag. Glas ovanför diskbänk i stället för kakel. Rummet är vitt, vitlutade golv, huset fr 1929. Tips, råd och tankar - just nu är tankeverksamheten på högvarv,det mesta lite kaos och maken och undertecknad är oense om det mesta ;).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.