Helnöjd med min! Iofs bara en 200 men jag har haft riktigt roligt med den!

G gaidin skrev:
Helnöjd med min! Iofs bara en 200 men jag har haft riktigt roligt med den!
:-) Jag såg 300 på Prisjakt första gången och blev såld. Började söka lokalt efter en handlare som hade en uppställd men tyvärr hittade ingen så jag började läsa en massa fakta om den och efter att jag klämde på 200 som också kändes bra bestämde jag mig för att slå till och är helnöjd.

Grattis till en bra grill :-)

//Björn

Hej. Står och väljer mellan en Tennessee 200 och den nya modellen Vinson 200. För och emot nån? priset är det samma. :geek:

P Pizza_m79 skrev:
Hej. Står och väljer mellan en Tennessee 200 och den nya modellen Vinson 200. För och emot nån? priset är det samma. :geek:
Jag kollade den modellen också innan jag bestämde mig. Den är riktig snygg men jag tyckte den kändes lite "trång" men vi grillar ofta och mycket :-) den passar säkert till dig. vet inte hur tjock plåten är i den men 300 har 2mm och det gör skillnad när man öppnar locket för att titta, temperaturen är återhämtad väldigt snabbt.

//Björn

Jag valde bort Vision på grund av den trånga luckan. Snyggare? Ja, kanske men den kändes precis som Bamsenalle skriver lite trång.

Jag funderar på om man kan lägga i något i rökkammaren för att stabilisera värmen under rökning, tegelstenar, järnskrot... Något som behåller värmen och ökar trögheten.
Vad tror ni om det?

Oj har det redan gått ett år?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.