Vår KA gjorde besikning idag på utfört arbete med grunden och värmeslingorna.

Han var mycket nöjd med arbetet, och sa att med den armeringen de hade gjort, kunde vi bygga en 5 våningshus på den grunden ;D ;D ;D

Jag ville bara lägga till lite positiva kommentarer till hantverkarsnacket ;D

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.