Vår KA gjorde besikning idag på utfört arbete med grunden och värmeslingorna.
Han var mycket nöjd med arbetet, och sa att med den armeringen de hade gjort, kunde vi bygga en 5 våningshus på den grunden ;D ;D ;D
Jag ville bara lägga till lite positiva kommentarer till hantverkarsnacket ;D