14 733 läst ·
25 svar
15k läst
25 svar
Verktygsvagn / Skåp
Medlem
· Älvsborg/Göteborg
· 235 inlägg
uppå hoppa!
Jag har följande: http://www.verktygsboden.se/V06/shop/details.asp?id=4993&Hkat=
Det håller ganska bra kvalitet. Är stabilt, kullagrade lådor och pulverlackerat (så det tål lite). Värt pengarna i mitt tycke!
Det håller ganska bra kvalitet. Är stabilt, kullagrade lådor och pulverlackerat (så det tål lite). Värt pengarna i mitt tycke!
Medlem
· Älvsborg/Göteborg
· 235 inlägg
Ja det är ju i rätt pris kategori iallafall..
Får ta mig en svängom borås och peta å dra lite i ett sånt då!
Får ta mig en svängom borås och peta å dra lite i ett sånt då!
Medlem
· Älvsborg/Göteborg
· 235 inlägg
japp jag säker till om jag går å handlar något!
Medlem
· Älvsborg/Göteborg
· 235 inlägg
ja då var det inhandlat.. blev ett från verktygsboden..
Helt klart värt pengarna.. bra kullagrade lådor och rätt stabilt för prisklassen
Fullt jämnförbart med teengtools skåpen jag ryckt i för dubbla pengarna å lite till.
2995:- fick jag ge..
Dock var dem slutsålda (fast fanns i datan)
Och betalt å klart så stod jag i varuutlämningen å inte fick nått!..
Då blev det morr.. Och jag fick tillslut med mig visnings exet..
Så nu är där lite mer ordning i garaget!
Helt klart värt pengarna.. bra kullagrade lådor och rätt stabilt för prisklassen
Fullt jämnförbart med teengtools skåpen jag ryckt i för dubbla pengarna å lite till.
2995:- fick jag ge..
Dock var dem slutsålda (fast fanns i datan)
Och betalt å klart så stod jag i varuutlämningen å inte fick nått!..
Då blev det morr.. Och jag fick tillslut med mig visnings exet..
Så nu är där lite mer ordning i garaget!
Medlem
· Västerbotten
· 550 inlägg
Kanske en passande tråd; jag har varit lite sugen på en billig verktygsvagn runt tusingen, slutade med två efter att jag gått några varv runt butikerna som finns här i Umeå. Rusta har just nu en vagn för 600:- (ner från 800
, och Jula en för 995:- (ner från 1500
som båda är OK relativt segmentet tycker jag. Betydligt gedignare än Clas Ohlson billi-vagn iaf (men det säger inte så mycket..
).
http://www.rusta.se/verktygsskap_p30951488.html
http://www.jula.se/verktygsskap-med-hjul-2-delar-126747
Ser nu när jag letade länkar att posta att Jula-vagnen nog är samma som Rusta har på länken nedan. Rusta har inte haft någon i butiken på ett tag dock (har gått vagn-letar-varvet ett par gånger utspritt över nån månad).
http://www.rusta.se/verktygskap_hog_super_p30951307.html
(En lärdom som alltid här är att aldrig någonsin köpa något på fullpris på Jula - såg skåpet när dom lyfte in det i butiken för någon månad sen och märkte det 1500:-, tänkte att rear dom det hugger jag, vilket dom gjorde idag ..)
http://www.rusta.se/verktygsskap_p30951488.html
http://www.jula.se/verktygsskap-med-hjul-2-delar-126747
Ser nu när jag letade länkar att posta att Jula-vagnen nog är samma som Rusta har på länken nedan. Rusta har inte haft någon i butiken på ett tag dock (har gått vagn-letar-varvet ett par gånger utspritt över nån månad).
http://www.rusta.se/verktygskap_hog_super_p30951307.html
(En lärdom som alltid här är att aldrig någonsin köpa något på fullpris på Jula - såg skåpet när dom lyfte in det i butiken för någon månad sen och märkte det 1500:-, tänkte att rear dom det hugger jag, vilket dom gjorde idag ..)
Hazet tillverkar fina vagnar och verktyg.
Varje år har de en kampanj med utvalda varor (-50% av rek.pris ex. moms)
Info och priser finns hos Spekuma
http://www.spekuma.se/produkter/verktyg.htm
Varje år har de en kampanj med utvalda varor (-50% av rek.pris ex. moms)
Info och priser finns hos Spekuma
http://www.spekuma.se/produkter/verktyg.htm
Medlem
· västerbotten
· 64 inlägg
Jag har också varit ute efter ett skåp men alla verkar så rappliga så jag ska nog köpa en verktygstavla istället.
I mitt tycke får man då mest för pengarna om man kör på Biltemas tavlor och krokar. (Alternativet är ju förstås att göra egna av hålad masonit.) Jag såg att Biltema nu också har en variant i dubbel storlek. Tidigare fanns 40x90 cm (tror jag) men nu har de också 80x90 cm.man_in_black skrev:
Enda problemet jag haft med deras krokar är att de medföljande skruvarna är kass, det krävs inte mycket för att dra sönder gängorna. Detta löser man lätt genom att komplettera med några påsar från CO, jag tror det är denna: http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=11-1829
Klicka här för att svara