Cheesen Cheesen skrev:
Kommer aldrig mer att rekommendera en kamaza sedan jag drog en skruv hållandes hjulaxeln på en toyota rund med en 14;s kamaza 6 kant ringnyckel. Den gick sedan att lossa med en 14;s bacho (Bachon är trängre och det var väldigt tydligt). Metallåtervinningen blev det för min Kamaza sats efter den incidenten.
Det var ju inte bra, inte den erfarenheten jag har av märket + aldrig varit problem att utnyttja garantin på tom. spärrskaft som hamnat utomhus en vinter eller en lednyckel utan "låsskruv" genom Autoexperten.

Senaste dragskaftet är faktiskt tom. prisvärt för att vara led och ~60cm långt! Önskar de hade en motsvarighet i 3/8" som har lite längd

https://www.autoexperten.se/verktyg...lsverktyg/sparrskaft/sparrskaft-1-2-27914044/

Verktyg, momentnyckel, långt handtag, svart och grönt handtag, metall, vridmomentkontroll, justerbar, vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Cheesen
Norrtull Norrtull skrev:
Måste köpa en ny verktygssats(hylsor, nycklar mm). Vad är det värt att lägga på en sats? Storlekar från 24 ner till 4-5, husbehov med små mek då och då. Inga ambitioner att börja storskruva eller slita på grejerna 5dagar i veckan. Är bara så trött på att jääämt saknar jag någon storlek på hylsor, sist va det 19, när gräsklipparen låg i bitar på gården. Fick snällt skruva tillbaka allt och helgen nu ska jag köpa något.
Verkar finnas Jula, Biltema med egna märken, sen div Bacho mm. Är det skillnad för mig som användare att lägga 1000:- eller 2500:- för ungefär samma innehåll? Jamenar förutom i plånboken.
Nu vet jag ju att det är lite utanför din budjet... men suget blev stort även hos mig... hade nog funderat både en och två gånger om inte bilen kostat 6000:- i repkostnader den här veckan...
https://amzn.to/3MKEGg8
300-delars nyckelsats i låda; Black Friday-rabatt; skiftnycklar, hylsor och bits.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En fin trave verktyg där!

Jag gick å fyllde år, då fick jag Bacho’s stora sats 😃
Så mitt letande och grubblande löste min fru åt mig. Utvärdering påbörjas om några helger.
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Cheesen
Norrtull Norrtull skrev:
En fin trave verktyg där!

Jag gick å fyllde år, då fick jag Bacho’s stora sats 😃
Så mitt letande och grubblande löste min fru åt mig. Utvärdering påbörjas om några helger.
Var rädd om henne... dom är sällsynta.
 
Cheesen Cheesen skrev:
Var rädd om henne... dom är sällsynta.
Det är jag, hon är bäst, otrolig och helt underbar!
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Norrtull Norrtull skrev:
En fin trave verktyg där!

Jag gick å fyllde år, då fick jag Bacho’s stora sats 😃
Så mitt letande och grubblande löste min fru åt mig. Utvärdering påbörjas om några helger.
Bahco stora? Med detaljer tack! Bahco S??
 
A Amrich skrev:
Bahco stora? Med detaljer tack! Bahco S??
Måste återkomma med mera info. Har den inte framför mig nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.