P
Överfylld garderob med verktygsväskor och lådor för förvaring av verktyg och tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag hittar inga vettiga förvaringsalternativ, vill hellst ha en väska för maskiner och kanske tillbehören till maskinerna (någon modulär variant) där man kan hänga på extra verktygsväskor/lådpr på sidan för förvaring av allt möjligt. Är inte intresserad utav vägghängd förvaring
Finns det något vettigt, eller andra tips? Bor så litet, och denna garderob är min enda förvaring för allting inkl kläder, kommer antagligen att skaffa mer verktyg i framtiden och det får inte ta mer plats, egentligen vill jag bara avsätta ett hyllplan för detta men det kanske blir svårt

Kan bli aktuellt med lite rensning

Camo väskan är massa kablar/adaptrar och skit
Väskan under innehåller allt blandat som får plats nedtryckt, verktyg, skruvar, plugg, laddare, osv
Propp och batteridrive slagborr ligger löst
Några förvaringslådor för småpinaler plugg sytillbehör osv
Låda med lödkolvssats
Låda med verktyg (hylsssats)
Låda med multimaskin och tillbehör

Redigerat av moderator:
Systainers kanske? De är dock inte billiga :/ eller l-boxar?

Två förvaringsskåp med systainer verktygslådor i en verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hur stort är förådet svårt att se på bilderna.

Redigerat:
P
Tack för tipsen

Det lutar åt någon form av mjuk väska som är lite större än den jag har samt någon form av låda som går att klicka ihop tänker mig kanske en större för maskienrna och sen 1-2 mindre för sortering/förvaring av plugg osv , systainers verkar ha smidigaste klicka ihop funktionen men verkar inte finnas i någon butik så man kan gå in och titta.

Jula har sin version av systainer, schepach eller vad det nu heter. Bara att knalla in och kolla där

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.