Planen är att bygga ett stort kallförråd på 19,2x7,2 meter. När vi sökte bygglovet så var planen att vi skulle bygga allt själva. Men efter två år så insåg vi att det var dags att ta tag i saken och ta lite hjälp för att komma igång. I lördags ringde entreprenadfirman och berättade att dom låg lite före och kunde komma någon gång under måndagen. Så vi kapade ner två äppleträd som stod i vägen på söndagen och körde bort allt ris.
Måndag eftermiddag dök dom upp och började direkt.
Onsdag kväll så var dom klara med sitt jobb. Nu tar vi över och gör resten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Måndag eftermiddag dök dom upp och började direkt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Onsdag kväll så var dom klara med sitt jobb. Nu tar vi över och gör resten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Har du lyckats få ner någon dränering?
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Finns det någon fråga?
Klicka här för att svara