Skulle ni gjort något för att skydda träet ?
Olja? såpa? måla? Vill ha ngt enkelt.
Bryr mig inte om utseendet tänkte mest om det är värt som lite skydd innan det tas i bruk.
Kommer vara kallförråd. Ved spadar fiskespön och annat kolijoks som inte behöver värme.

Tacksam för synpunkter.
 
Jag har inte behandlat golvet i mitt förråd. Bara naturell råspont som golv.
Krattor, spadar och diverse andra redskap som man ofta går in skitig och hämtar hänger ytterst, nära dörren. Där har jag lagt en gammal entrematta som man kliver in på. Lätt att bara sopa ur förrådet vid behov och skaka mattan
 
Tomture61
2k färg för golv andas till viss del , detta med 2 lager .
Blir ju mer lättstädat om ytan är målad + ett bättre skydd än rent trä .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.