Jag har skickat meddelande till deras kundtjänst via FB Messenger, får se om/vad de svarar.
Webben kommer jag överhuvudtaget inte in på.
I Chrome:
Webbplatsen kan inte nås
www.verisure.se tog för lång tid på sig att svara.
Testa att
I Safari:
Safari kan inte öppna sidan
Safari kan inte öppna sidan "https://www.verisure.se/" eftersom Safari inte kan upprätta en säker förbindelse till servern www.verisure.se
Webben kommer jag överhuvudtaget inte in på.
I Chrome:
Webbplatsen kan inte nås
www.verisure.se tog för lång tid på sig att svara.
Testa att
- kontrollera anslutningen
- kontrollera proxyn och brandväggen
I Safari:
Safari kan inte öppna sidan
Safari kan inte öppna sidan "https://www.verisure.se/" eftersom Safari inte kan upprätta en säker förbindelse till servern www.verisure.se
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 708 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 708 inlägg
Misstänker dålig koppling mellan din internetleverantör och Verisures internetleverantör.
Pratade just med Verisures kundtjänst, det är tydligen något trassel med alla som har Bredband2 som leverantör - om någon annan skulle ha samma problem. Man behöver helt enkelt kontakta Bredband2 för att lösa problemet.
Fick också svar på FB från Verisure, de skriver så här:
"Återkom gärna med din adress om du behöver en batch med SMS till appen så länge (vi bjuder på detta nu initialt medan vi resonerar med Bredband2 kring en mer permanent lösning)."
Fick också svar på FB från Verisure, de skriver så här:
"Återkom gärna med din adress om du behöver en batch med SMS till appen så länge (vi bjuder på detta nu initialt medan vi resonerar med Bredband2 kring en mer permanent lösning)."
Redigerat:
Update - har precis chattat med Bredband2:s kundtjänst, de lägger in en publik IP-adress på kontot för att Verisure ska funka. Tar ett par dagar.
Så om ni har kombinationen Verisure/Bredband2 så är alltså tipset att kontakta Bredband2 direkt - de kan lösa problemet.
Så om ni har kombinationen Verisure/Bredband2 så är alltså tipset att kontakta Bredband2 direkt - de kan lösa problemet.