2 267 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
[Verisure] Har jag fått bra erbjudande?
Hej,
Jag ska flytta till ett nytt hus snart och har fått ett erbjudande från verisure med följande paket:
8 Vibrationsdetektorer
4 Rökdetektorer
3 Videodetektorer
1 Huvudenhet
1 Larmpanel med röst
1 Larmbricka
2 vattendetektorer
1 ZeroVision inbrottskydd
Larmskyltar och dekaler
Larmlösning /Installation = 4960kr
Larmtjänst = 589kr /mån
Bindningstid = 2år, därefter löpande avtal med 3månaders uppsägningstid.
Har jag fått ett bra erbjudande ifrån verisure?
Jag ska flytta till ett nytt hus snart och har fått ett erbjudande från verisure med följande paket:
8 Vibrationsdetektorer
4 Rökdetektorer
3 Videodetektorer
1 Huvudenhet
1 Larmpanel med röst
1 Larmbricka
2 vattendetektorer
1 ZeroVision inbrottskydd
Larmskyltar och dekaler
Larmlösning /Installation = 4960kr
Larmtjänst = 589kr /mån
Bindningstid = 2år, därefter löpande avtal med 3månaders uppsägningstid.
Har jag fått ett bra erbjudande ifrån verisure?
Det med det företaget har varit uppe på forumet tidigare, lite lurigt med nya att 2G och 3G ska bort. Sen betala 589 kr månad för larmtjänst är i mitt tycke för mycket. Närmare 7000 kr skattade pengar, om året för något som normalt inte behövs. Kommer säkert in fler här med erfarenhet av dom. Måste du ha ett larm då.
Köp ett fristående larm istället då du får betydligt mer för pengarna och du äger larmet själv.
Ajax har vi och extremt enkelt att installera och du köper bara det du behöver. Finns brandvarnare och för vatten så är väldigt skönt att det kan varna om man inte är hemma och strömmen går.
Finns andra larm du även kan köpa. Om du behöver ha en väktartjänst så beställer du det själv och kopplar till det larmet du vill ha.
Ajax har vi och extremt enkelt att installera och du köper bara det du behöver. Finns brandvarnare och för vatten så är väldigt skönt att det kan varna om man inte är hemma och strömmen går.
Finns andra larm du även kan köpa. Om du behöver ha en väktartjänst så beställer du det själv och kopplar till det larmet du vill ha.
Klicka här för att svara