Hej,

Tänkte inglasa vår veranda och det innebär nog att ta bort den gamla och börja om.
Bör man gjuta då eller duger det att bygga i trä med isolering under och plinta upp den?

Tacksam för idér å svar :)

/Micke
 
Beror på användning, en del satsar på vinterbruk o gjuter platta med golvvärme. Priset blir därefter. Tycker man kan bygga på befintlig om virket är OK, sen kanske det inte är fel med liiiite isolering för att förlänga säsongen.

Kjell G
 
Tänkte isolera under isf så att man förlänger lite, men att sitta vintertid där är ingen plan ännu även om det skulle vara trevligt. Som du skriver så kostar det ju en del mer + värmen.
Oavsett så blir det ju rätt kallt ändå pga all glas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.